تاریخ برگزاری

31 تیر 96


آمار کاربران و مقالات
تعداد کل کاربران کنفرانس : 300 نفر
تعداد کل مقالات ارسال شده : 483 مقاله

همایش نگار

محورهای کنفرانس

روان شناسی عمومی:
روانشناسی رشد ،روانشناسی تجربی،روانشناسی تربیتی،روانشناسی اجتماعی،روانشناسی فیزیولوژیک،روانشناسی احساس و ادراک،روانشناسی یادگیری، روان سنجی،شخصیت ( نظریه ها و مفاهیم )، روانشناسی مشاوره و راهنمایی،روانشناسی هوش و سنجش هوش ،روانشناسی پویایی گروه،روانشناسی کودکان استثنایی،روانشناسی جنایی، نوروپسیکولوژی،ارزشیابی شخصیت،تفکروزبان،اختلالات­یادگیری،روانشناسی­بازی،روانشناسی­مدیریت،آسیب­شناسی­اجتماعی،­اعتیاد­(­سبب­شناسی­و­درمان­)،­­روش­های­مطالعه­در­روانشناسی­و­­سایرموضوعات مرتبط
روانشناسی اجتماعی:
روان شناسی سلامت اجتماعی در ایران و جهان،روان شناسی اجتماعی و دین،روان شناسی شهری و محیط،شناخت اجتماعی،روان شناسی اجتماعی در سازمان، ،روابط متقابل و نفوذ اجتماعی،گروه های اجتماعی
روانشناسی بالینی:
اصول روانشناسی بالینی، فیزیولوژی عمومی - اعصاب و غدد، انگیزش و هیجان، آسیب شناسی روانی،آسیب شناسی روانی کودک و نوجوان، روانشناسی مرضی، روان شناسی شخصیت، بهداشت روانی، روانشناسی یادگیری، رواندرمانی،­مسائل­روانشناسی­بالینی­،­و­سایر­موضوعات­مرتبط
رفتار در علوم تربیتی و روانشناسی:
بهداشت روانی و پیشگیری، ناکامی، تعارض و فشار روانی، جو عاطفی خانواده، رفتار نابهنجار در محیط ارگانیک، پارادایم های جدید در آسیب شناسی روانی و درمانی، سبب شناسی اختلال وسواس فکری، جامعه شناسی انحرافات اجتماعی، اختلال در شخصیت، مبانی زیستی عصبی رفتار، روانشناسی اجتماعی، پویایی گروه، الگوهای فکری در روانشناسی کار، رهبری و مدیریت گروه، الگوسازی رفتاری، هوش هیجانی EQ، نارسایی های ذهنی، اختلالات یادگیری، کودکان استثنایی، خانواده و زوج درمانی، اضطراب، مدیریت استرس، بلوغ و بحرانهای آن، روانشناسی تحول، تاثیر تهاجم فرهنگی بر رفتار، سایکوسوماتیک، تاثیر روانگردان ها بر رفتار، احساس و ادراک، بارش مغزی و تفکر خلاق، تاثیر تعلیم و تربیت بر رفتار، گرایش های فلسفی و مکاتب بر رفتار، تفکر منطقی، علم النفس، ایدئولوژی رفتار، تاثیر رسانه های غربی بر رفتارو سایر موضوعات مطروحه در علوم تربیتی و روانشناسی در حوزه رفتار
رفتار در علم مدیریت و اقتصاد
رفتار فرد:
ماهیت رفتار سازمانی ،تفاوت فرهنگ ها در جهان ، مبانی رفتار فردی ، ادراک و تصمیم گیری فردی ، ارزشها،   نگرش ها­ و رضایت شغلی ، مفاهیم اصلی انگیزش ،. انگیزش: مفاهیم و کاربردها
رفتار گروه:
.مبانی رفتار گروهی ، درک تیم ، ارتباطات ، رهبری ، قدرت و سیاست ، تعارض، مذاکره و رفتار بین گروهی
رفتار سازمانی:
مبانی ساختار سازمانی ، تکنولوژی، طراحی شغل و تنش کاری ، منابع انسانی: سیاست ها و رویه ها ، فرهنگ سازمانی ،تغییر و تحول سازمانی ، روش تحقیق در رفتار سازمانی
رفتار­در­علوم­ سیاسی ­و­اجتماعی:
رفتار سیاسی، مردم شناسی رفتار، جامعه شناسی رفتار، جامعه شناسی انحرافات اجتماعی، نفوذ اجتماعی، کنترل سیاسی، کنترل اجتماعی، روان‌شناسی و سیاست، شخصیت و سیاست، ریخت‌ها و رگه‌های شخصیت و سیاست، سیاست و هویت، افکار عمومی، تبلیغات، شایعه، روان‌شناسی مکاتب سیاسی، شخصیت و سیاست خارجی و سایر موضوعات مطروحه در علوم سیاسی و اجتماعی در حوزه رفتار
رفتار­زیست ­محیطی ­و­کشاورزی:
رفتارهای خرده فرهنگ ها و محیط زیست، رفتار رسانه ای و محیط زیست، نقش دانش محیط زیستی در رفتار خانواده ها با محیط زیست، جامعه شناسی رفتار زیست محیطی، نقش آموزه های دینی در رفتار محیط زیستی جامعه، نقش صدا و سیما در تبیین رفتارهای زیست محیطی جامعه،  دولت ها، توسعه و رفتار زیست محیطی، تاثیر دانش محیط زیست در رفتار مدیران نسبت به محیط زیست، رابطه  دانش در رفتارهای محیط زیستی مردم، دانش محیط زیستی و رفتار زنان با محیط زیست، رفتارشناسی  دولت ها  با مقوله محیط زیست، نقش دانش محیط زیست در جلب رفتارهای مشارکتی مردم، رابطه بین فقر اقتصادی و رفتارهای محیط زیستی، سرمایه های اجتماعی و رفتارهای محیط زیستی، نقش سازمان های غیر دولتی در رفتارهای محیط زیستی جامعه، دانش محیط زیست و رفتار مسئولیت پذیرانه مردم نسبت به محیط زیست، رفتار متولیان محیط زیست با جایگاه محیط زیست طبیعی نسبت محیط زیست طبیعی، متغیر های رفتاری در محیط زیست، دانش عینی و واقعی و تاثیر آن در رفتارهای زیست محیطی، جایگاه و رابطه دانش و رفتار محیط زیستی  دانش آموزان در نظام آموزش و پرورش ایران، رابطه بین سطح تحصیلات و رفتار محیط زیستی، جایگاه دانش محیط زیست در علوم دانشگاهی و رفتار دانش آموختگان دانشگاه با محیط زیست، کشاورزان و رفتار محیط زیستی، رابطه بین دانش و رفتار محیط زیستی صنعتگران، مسائل زیست محیطی بین المللی و رفتار دولت ها و سایر موضوعات مطروحه در حوزه محیط زیستی
محورهای جامعه شناسی:
جامعه شناسی نظری-مفهومی،مفاهیم جامعه شناسی،نظریه های جامعه شناسی،تفکر نظری در جامعه شناسی،فلسفه و علوم اجتماعی،نظریه ها و مفاهیم کلاسیک جامعه شناسی،جامعه شناسی نوین،روش شناسی علوم اجتماعی،روش های پژوهش جامعه شناسی،آسیب شناسی اجتماعیانحرافات اجتماعی و گروه های کجرو،آسیب های اجتماعی،هنجارهای اجتماعی،جامعه شناسی اعتیاد،رفاه اجتماعی،جامعه شناسی نابرابری های اجتماعی،فقر، رفاه و طرد اجتماعی،جامعه شناسی سلامت و پزشکی،جامعه شناسی بدن، بیماری و سالخوردگی،جامعه شناسی ارتباطات،جامعه شناسی ارتباطات و رسانه ها،جامعه شناسی جامعه ی ارتباطی،جنسیت و خانواده،جامعه شناسی خانواده،جامعه شناسی جنسیت،جامعه شناسی فرهنگی،جامعه شناسی ادبیات،جامعه شناسی دین،جامعه شناسی فرهنگ،جامعه شناسی معرفت،جامعه شناسی هنر،جامعه شناسی آموزش و پرورش،جامعه شناسی تعلیم و تربیت،جامعه شناسی حقوق،جامعه شناسی علم و فناوری،جامعه شناسی سیاسی،جامعه شناسی سیاسی،جامعه شناسی تاریخی،جامعه شناسی تاریخی،جامعه شناسی توسعه،جامعه شناسی توسعه روستایی،جامعه شناسی کشاورزی،جامعه شناسی جهان سوم،جامعه شناسی سازمان های مدرن،جامعه شناسی نژاد، قومیت و مهاجرت،جامعه شناسی شهری،جامعه شناسی شهری،محورهای مدیریت آموزشی،مدیریت آموزش،اصول مدیریت آموزشی،مدیریت آموزش عمومی،مدیریت آموزش عالی،کارکردهای مدیریت آموزشی،الزامات مدیریت آموزشی،فلسفه علم و روش های پژوهش در مدیریت آموزشی،سیاستگذاری آموزشی،مبانی اقتصادی مدیریت آموزشی،نظارت و راهنمایی در فرآیندهای آموزشی،نظام های طبقه بندی در مدیریت آموزشی،رهبری آموزشی،ماهیت کارآفرینی در مدیریت آموزشی،جامعه شناسی آموزش،روش های نوین آموزشی،اصول، نظریه ها و یافته های علمی آموزشی،سازمان های آموزشی،تئوری های سازمان و مدیریت در آموزش،مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در سازمان های آموزشی،استراتژی های رهبری اثربخش در سازمان های آموزشی،آموزش و بهسازی منابع انسانی،مدیریت مالی سازمان های آموزشی،مدیریت آموزش کارکنان،عناصر سازمانی در مدیریت آموزشی،سازمان های آموزشی متمرکز و نامتمرکز،الزامات مدیریت آموزشی در سازمان،اصول مدیریت علمی در سازمان های آموزشی،تبیین رفتار در سازمان های آموزشی،تاثیر مکاتب و نظریه های سازمان و مدیریت بر مدیریت آموزشی،ویژگی های محیط های آموزشی،مقدمات برنامه ریزی آموزشی و درسی،مدیریت آموزشی تطبیقی،نظام های نوین آموزشی،نظریه های یادگیری و الگوهای نوین تدریس،روش های فعال یاددهی و یادگیریکیفیت آموزشی،راهکارهای بهبود مستمر برنامه ریزی آموزشی،مدیریت کیفیت آموزش،سنجش کیفیت آموزشی،سنجش اثربخشی آموزشی،سنجش محتوای آموزشی،تجزیه و تحلیل سیستم های مدیریت آموزشی،اعتبارسنجی سازمان های آموزشی،ارزیابی مدرسین،برنامه ریزی آموزشی ضمن خدمت،فناوری آموزشی،فناوری اطلاعات در سیستم های آموزشی،کلاس های غیرمتعارف،فناوری های نوین آموزشی

 
.:: آرشیو شده توسط همایش نگار ( نرم افزار مدیریت و داوری همایش )           .:: با همکاری CNF.IR ( سرویس آرشیو همایشها )   و   BAHAMAYESH.COM ( پایگاه اطلاع رسانی همایش های کشور )